Kjara Feranji (31) je tokom studija u Milanu odlučila da piše blog i tako otvorila stranicu The Blonde Salad sa prvobitnom namerom da bude poznata širom sveta.

Njeni tekstovi i kompletan sadržaj na stranici su se zasnivali na pojmu "glupa plavuša" i iz tog ugla se bavila modnim trendovima.

Kako je za kratko vreme postala popularna u Italiji, uozbiljila je sadržaj stranice i počela da piše o visokoj modi na takav način da je približi velikom broju pratilaca.

Pisala je i o uličnoj modi u Milanu i svetu prenosila svoja beauty iskustva.

View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Sve je tako počelo, a danas Kjara zarađuje milione, jer ima svoju kompaniju. Samo prošle godine je za projekate koje je napravila naplatila cifru od 30 miliona evra. U to su uključeni njeni modni lajfkouč nastupi, modna kolekcija, samoprezentacija i slično.

Skoro je pokrenula i beauty radionicu pod nazivom Beauty Bites gde je okupila svoj ženski deo porodice da podučava mlade talente kako da utiču na svoj i tuđ izgled iz više različitih pravaca.

Ona za tu školicu i za svoju kompaniju iznajmila kancelariju u zgradi preko puta najpoznatijeg italijanskog nacionalnog novinskog tornja Palazzo dell'Informazione.

View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Da se vratimo malo u nazad. Kjara je 2013. odlučila da se iz Milana preseli u Los Anđeles da bi njen lik i delo postali brend.

Njena odluka je bila konačna i ona je počela da uči engleski jezik i za samo par meseci potpuno izgubila italijanski akcenat.

Kako se njena blogerska karijera razvijala, u Los Anđelesu je osnovala kompaniju TBS Crew (The Blonde Salad Crew) u kojoj je zaposlila desetak stručnjaka iz područja mode i lajfstajla. Zatim je stvorila i svoj zaštitni znak, oko koje namiguje, a osnovala je i onlajn trgovinu - Kjara Feranji Collection e-shop, preko koje prodaje sopstvenu kolekciju obuće i ostalih proizvoda.

Godine 2016. se vratila u Milano jer je već bila dovoljno poznata da joj njena matična zemlja nije više delovala ograničujuće. Kjara ima 17 miliona ljudi koji je prate samo preko Instagrama, što odgovara broju ljudi koji žive u Holandiji.

Ako se tom broju dodaju pratioci njenog supruga repera Fedeza, kao i njihovi zajednički pratioci (25 miliona) to je onda ravno broju stanovnika Australije.

View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Broj zainteresovanih ljudi za njen život i stil, kao i za pomake u karijeri i privatnom životu se najbolje vidi kroz to koliko je ljudi gledalo, lajkovalo, šerovalo i slično njeno trodnevno venčanje koje je organizovano na Siciliji. Broj pregleda i šerova je jednak broju stanovnika Velike Britanije (67 miliona).

Njeno bogato iskustvo privuklo je i pažnju akademske zajednice, pa se njen primer sada koristi i u analizama poslovnog uspeha na poznatom Harvardskom univerzitetu. Pored toga, 2017. godine osvojila je titulu najuticajnije svetske influenserke, a godinu dana ranije ugledni portal Forbs uvrstio ju je na listu 30 uspešnih osoba ispod 30 godina.

View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

Kjaru i njenog supruga, poznatog italijanskog repera Fedeza brojni mediji nazivaju 'iLiderima'.

Ova mlada influenserka postala je i muza poznatoj kozmetičkoj kući Lankom, zaštitno lice brenda donjeg veša Intimissimi, a može da se pohvali i igračkom Barbi koja je napravljena po njenom liku.

Izvor: Telegraf