Parfemi sa potpisom Antonija Banderasa osvajaju nas čitave dve decenije. povodom proslave ovog značajnog jubileja uputili smo se u Marbelju da bismo razgovarali s Kraljem zavođenja lično...
Nije se još dogodilo da saradnja jedne poznate ličnosti i parfimerske kuće potraje čitavih dvadeset godina, kao što je to pošlo za rukom Antoniju Banderasu i kompaniji PUIG. Ovaj značajan jubilej bio je povod da se uputimo u Marbelju, u čijoj okolini je rođen ovaj čuveni glumac neodoljivog pogleda i opijajuće harizme.
U razgovoru s njim shvatili smo koliko je požrtvovanja i vere bilo potrebno da uloži u ovaj brend, koji je u neku ruku postao neodvojivi deo njegove ličnosti i njegovog šarma.
Šta odlikuje vaše parfeme i AB Fragrances održava na samom vrhu već dve decenije?
Veliki broj faktora utiče na to da jedan brend bude i ostane visoko pozicioniran na tržištu. Naravno, počeću od nečega vrlo jednostavnog što je i našim kupcima poznato, a to je upravo dobar odnos kvaliteta i cene parfema. Takođe, bitna stavka je tim odličnih parfimera kompanije PUIG koji, osim toga što umeju da stvore izuzetne mirise, brinu i o izgledu ambalaže. Svaki detalj proizvoda pažljivo je osmišljen. Tim ljudi koji stoji iza svega pokazao je da je moguća saradnja s poznatom ličnošću, koja se ne zasniva jedino na snimanju reklama. Ja im nisam samo dao svoj potpis, već sam u projekat uključen od prvog dana i to u više aspekata. Mnogi me pitaju da li se ja bavim i kreiranjem mirisne note, ali ne, tu se ne mešam mnogo jer nemam potrebno znanje za tako nešto. Ipak, s parfimerima pričam otvoreno kako bi uspeli da stvore jasnu sliku o meni, o tome ko sam ja kao osoba. Nesebično im otkrivam sve što im može značiti za kreiranje jedinstvene note koja će napuniti bočicu. U početku parfemi su bili uglavnom vodenastih, svežih nota, a u novijim izraženije su arome duvana, kafe, kože... S vremenom smo stvorili sofisticiranije mirise nego što su oni od pre dvadeset godina. Vrlo važna stavka u održavanju našeg brenda jeste i prezentacija proizvoda u svakoj državi ponaosob.
PROČITAJTE VIŠE: Elena Martinez: U Srbiji mi je kao kod kuće
Zaista ste vrlo angažovani oko ovog brenda?
Jesam, a mislim da je to i najvažnije. Zapravo, svi ti faktori zajedno.
U procesu kreiranja parfema koji vam je deo najzanimljiviji?
Onaj najnaporniji. Na putovanjima uspevate da se upoznate sa uticajem vaših proizvoda u različitim zemljama, ali i da otkrijete kako na teritorijama koje su sušta suprotnost, poput Brazila i Rusije, vaš brend ipak uspeva podjednako dobro. Takođe je zanimljivo videti i upoznati timove ljudi zadužene za razvoj brenda u tim državama. Ipak, i pored ovih dobrih strana, putovanja umeju da vas izmore. Nekad je jedini razlog da nastavimo to što svom snagom verujemo u projekat.
KAKO NASTAJU ŽENSKI PARFEMI PO UZORU NA DAME IZ OKRUŽENJA ANTONIA BANDERASA? PROČITAJTE NA SLEDEĆOJ STRANICI!