Kameron Dijaz je u poslednje vreme okupirana svojom novom ulogom, ali ne filmskom. Naime, ona je još jedna u nizu poznatih glumica koje su uplivale u modne vode i tako postala umetnički direktor brenda "Pur la Viktoar".

U intervjuu za internet portal WWD.com, koji je dala povodom svog novog poslovnog angažmana, Kameron je objasnila da je ona ipak malo više okrenuta dizajnerskoj priči od svojih koleginica iz Holivuda.

“Ne radim ovo zbog reklame, zaista. Ovo je nešto sasvim drugačije. Biti uticajan u modnom brendu i učestvovati u njegovim reklamnim kampanjama je ono što me interesuje. Volim modu, ona je značajan deo mog života, a ljudi vole način na koji se ja oblačim“, izjavila je ona.

Činjenica da je Kameron postala deo "Pur la Viktoar", može imati i uticaja na sledeće kolekcije ovog brenda, s obzirom da bi mogla da unese deo svog stila. Ona je već bila uključena u PLV reklamnu kampanju jesen/zima 2013. koju je fotografisao Teri Ričardson, ali sada kada je njen udeo u kompaniji potvrđen, neminovno je da će glumica imati jednu od glavnih reči u reklamiranju i brendiranju PLV-a.

“Deset sati dnevno provodim na visokim štiklama. Postoje cipele za koje biste ubili, ali su strašno neudobne. Želim da imam sjajne cipele, koje su pre svega lake za nošenje“, rekla je Kameron i dodala da je spremna da nauči sve o ovom poslu.