Zlatno doba španske imperije motiv je nove kolekcije dizajnerskog nakita kuće "Karera i Karera" koja će svim modnim sladokuscima ulepšati leto 2013. godine.

Oblici, obrada i motivi verno su probrani sa starih majstorskih slika iz muzeja Prado. Kako ističe Kristina Moja, šefica Odeljenja za međunarodno komuniciranje kuće Karera i Karera, komadi ove kuće nadaleko su poznati upravo po "skulpturalnim rešenjima". Kada se Manuel Karera, zlatar i vajar, pridružio ovoj kompaniji krajem sedamdesetih godina prošlog veka, među prvim radovima našli su se i vrlo radikalni modeli, kao što su nage ženske figure izvedene u mat zlatu.

Kolekcija "Carsko blago" koju promoviše Olivija Palermo sastoji se od četiri linije, među kojima je i ona namenjena budućim nevestama. Vrlo je luksuzna, a Kristina napominje da najveći deo njihove proizvodnje prodaje na ruskom tržištu, gde su na drugom mestu - odmah posle Kartijea. Fotografije za kampanju su dostojne tog kvaliteta, uživajte u galeriji!

Luksuzni modeli prstenja i ogrlica dostojni su krunisanih glava. Američka manekenka klasične lepote Olivija Palermo glavno je lice reklamne kampanje za novu kolekciju nakita "Carsko blago". Foto: LepaiSrecna