Prodaja puš-ap grudnjaka u velikom je padu. Kako piše Gardijan svetsko tržište donjeg rublja, koje danas vredi više od 3 milijarde dolara, se menja, najviše kako bi odgovaralo netradicionalnim zahtevima milenijalki, kažu iz kompanije Edited, svetskog trgovca modne odeće.

"Prodaja puš-ap grudnjaka lani je pala za 50 odsto u odnosu na godinu pre. Istovremeno, prodaja braleta i trouglastih grudnjaka porasla je za više od 120 posto - stoji u njihovom istraživanju, izrađenom prema lanjskim prodajnim rezultatima ostvarenim u SAD-u i Evropi, novi vetrovi duvaju u svetu donjeg rublja.

Seksepil je "aut", a udobnosti i samouverenost "in". Žene više ne brine kako izgledaju i odgovaraju li idealnoj slici "žene u donjem rublju" koju su izmislili muškarci. Važno im je kako se osećaju u onome što nose. Definicija onog što je seksi je evoluirala - smatra Heder Gramson, menadžerka u Selfridž bodi studiju, prodavnici donjeg rublja.

Po svemu sudeći, "Vonderbra era" naglašenog seksipila je gotova, a svi vodeći brendovi donjeg rublja pokušavaju da se prilagode tim novim trendovima. Beija London, britanski brend, na primer, tvrdi da u svojim marketinškim kampanjama pošto-poto pokušavaju da izbegnu seksualizaciju svojih proizvoda.

"Proizvod je krajnje deseksualizovan, a takvi su i naši modeli, bez raskošnih frizura i šminke na licu", otkrivaju osnivačice kompanije Ebi Miranda i Mazi Fišer. Trude se udaljiti, dodaju, od Viktorijas sikret modela i iznedriti tzv. "bodi pozitiv" poruku. Istu taktiku sledi i novozelandski brend Lonli koji slike svojih modela u donjem rublju ne retušira.

Na talas emancipatorskog donjeg rublja ukrcale su se i neke slavne i uticajne žene. Pevačica Rijana ove godine je pokrenula Sevidže iks fenti liniju donjeg rublja. Javno predstavljanje u Njujorku izazvalo je lavinu komentara. Modeli koji su liniju nosili na pozornici bili su svih etničkih grupa, kao i svih oblika tela.

Izvor: Nedeljenik