JELOVNIK BOLJI NEGO U RESTORANU: Kako je kuvanje kod kuće postalo omiljena aktivnost roditelja i dece

ZdravoKlopajmo kuvar je knjiga zabavnih recepata za jela koja će oduševiti decu. Pripremio ga je Nestlé uz brojne saradnike!

Promo

„Mama, mama, šta ima za ručak?“, „Neću ono isto od juče!“, „Spremi nam ono što nam kupuješ u bioskopu“ – koliko puta ste dobili ovakva pitanja od svoje dece? Naročito od kada vreme provodimo mahom kod kuće. Postavlja se pitanje šta raditi kada vam deca zatraže dobro poznatu hranu iz fast-food restorana? Kako pronaći inspiraciju za takva jela, a pritom deci pokazati na delu da obroci mogu da budu ukusni i zdravi?

Brojna istraživanja sprovedena o navikama potrošača nesumnjivo pokazuju da su se potrošačke navike značajno promenile od početka pandemije koronavirusa. Restorane smo zamenili dnevnim sobama, a sve češće – deca pomažu u kuhinji.

Iako podaci ukazuju da potrošači i dalje vode računa o količini kalorija koju unose, ono što se značajno promenilo je njihov pristup prema pravilnoj ishrani. U kućnoj atmosferi, potrošači mnogo više pažnje obraćaju na kvalitet namirnica koje koriste za pripremu jela.

U novonastaloj svakodnevici, od roditelja se očekuje da svaki put „iz rukava“ izvuku potpuno novi, zabavni recept, koji će ispuniti sve zahteve mališana, a da je pritom i zdrav. Tada se pred mamama i tatama nalazi novi izazov – kako najmlađima objasniti da je pravilna ishrana prioritet i kako ih naučiti da uživaju u hranljivim namirnicama kao što je povrće?

Kompanija Nestlé odgovorila je na ovaj izazov upravo motivišući roditelje da decu u potpunosti uključe u proces kuvanja – od nabavljanja i pripreme namirnica do postavljanja stola. Činjenica ostaje da nije uvek lako smisliti ukusno i zdravo jelo u kom će najmlađi uživati i tokom pripreme i jela.

Zbog toga, Nestlé je zajedno sa poznatim kuvarom Slobodanom Radetom, roditeljima, influenserima i njihovim pratiocima napravio ZdravoKlopajmo kuvar – knjigu zabavnih recepata koji će vam pomoći da pronađete inspiraciju za kuvanje sa vašim mališanima. Tu su mafini od jaja, palačinke od spanaća, „čupava“ piletina, hrskava krilca i mnoga druga zanimljiva jela.

Nestlé želi da inspiriše ljude da žive zdravim životom, naročito decu, jer detinjstvo je period intenzivnog rasta i razvoja, u kome je potrebno obezbediti odgovarajući unos energije. Zato je već tada važno podsticati formiranje zdravih životnih navika u domenu pravilne ishrane i fizičke aktivnosti“, istakla je Nikoleta Tupita, specijalista za ishranu u kompaniji „Nestlé“ i naglasila da je od presudnog značaja da roditelji daju dobar primer.

Prema njenim rečima, deca uče tako što imitiraju i zbog toga su porodične navike izuzetno važne. Ako roditelj jede pomfrit, ne očekujte od deteta da jede brokoli. Trebalo bi uključivati decu u proces kuvanja i pripreme hrane što je češće moguće, jer na taj način lakše prihvataju zdravu hranu poput povrća i mahunarki.

Nestlé radi i na unapređivanju svojih proizvoda, smanjenjem količine soli i šećera, a samo u 2020. godini, unapređeno je 93% proizvoda koje ima u portfoliju.

U borbi za zdraviju budućnost, Nestlé ne zaboravlja na našu planetu i zato ima cilj da do 2025. godine svi proizvodi imaju 100% reciklabilnu ambalažu. Dobra vest je da je lokalno taj cilj već 86% ispunjen.

Tekst: Promo