FEEL GOOD kampanja promoviše održivi odmor u Nemačkoj

Turistička organizacija Nemačke proširuje globalnu kampanju – održivost je glavna globalna tema a fokus je na održivim turističkim ponudama.

Promo

Turistička organizacija Nemačke (DZT) nastavlja da se posvećeno bavi pozicioniranjem Nemačke kao održive turističke destinacije.

Promo 

Tim povodom je u Botaničkoj bašti „Jevremovac“ održano prijatno druženje tokom kojeg su predstavnici medija i turističke industrije imali priliku da se bolje upoznaju sa tekućim kampanjama Turističke organizacije Nemačke „Feel Good“ i „51 UNESCO World Heritage Sites“, da obiđu Baštu u okviru stručnog vođenja Tomice Mišljenovića - docenta Bilološkog fakulteta na katedri za ekologiju i geografiju biljaka i uživaju u izložbi fotografija Nemačke koja je postavljena na spoljnoj ogradi Botaničke bašte.

Promo 

Autori fotografija - Rale Pavićević (fotograf) i Ahmet Sinanagić (travel blogger) su tokom proteklih godina u organizaciji Turističke organizacije Nemačke imali priliku da se lično upoznaju sa bogatstvom održivog sadržaja koje ova destinacija nudi, a inspirativne fotografije su nastale tokom njihovih putovanja.

Promo 

Ukoliko i vi planirate da svoj održivi odmor provedete u Nemačkoj, predlažemo da se uputite na otkrivanje lokaliteta koje su pod zaštitom UNESCO-a. Centralni element kampanje „51 UNESCO World Heritage Sites“ je osam tematskih ruta koje kombinuju održivo putovanje i posetu lokalitetima svetske baštine sa emocionalnim iskustvima i inspirišu na duži boravak. Ponuda raznovrsnih zanimljivosti duž svih ruta, omogućava posetiocima da otkriju i mesta i regione koji su do sada bili nepoznanica za većinu turista. Sve predloge za putovanja (u trajanju od osam do dvanaest dana) koji sadrže detaljne savete, mape i linkove do pratećih iskustava održivog putovanja možete da pronađete na mikrosajtu koji je izvrstan izvor inspiracije i praktičan vodič za individualno planiranje putovanja (dostupan na nemačkom, engleskom, francuskom i španskom jeziku).

Promo 

Održivi odmor čuva prirodne resurse, podstiče međukulturno razumevanje i podržava lokalne biznise. Mnoge destinacije su posvećene ovom cilju i razvijaju sve veći broj ponuda koje su dobre za životnu sredinu ali i za domaćine i njihove goste. Nemačka kao turistička destinacija destinacija ima idealne sastojke za izuzetna i održiva iskustva odmora koja takođe pomažu u zaštiti klime i životne sredine. I zato vas sa zadovoljstvom pozivamo da se upustite u otkrivanje održive turističke ponude na FEEL GOOD mikrosajtu.

Promo 

Turistička organizacija Nemačke
DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) je nacionalna turistička organizacija Nemačke koja ima za cilj predstavljanje Nemačke kao turističke destinacije. DZT ima sedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva za privredu i klimatske mere, na osnovu odluke nemačkog parlamenta. DZT kreira i sprovodi strategije i aktivnosti u cilju negovanja pozitivnog imidža Nemačke kao turističke destinacije u inostranstvu i podsticanja turističkih poseta Nemačkoj.

Promo 

Primarne strateške oblasti delovanja GNTB-a su:
- Razvijanje akcionih planova zasnovanih na dokazima na osnovu ciljanog istraživanja tržišta i tekuće analize specifične potražnje kupaca (Sinus milieus).
- Podrška turističkoj industriji, u kojoj dominiraju mala i srednja preduzeća, kroz upravljanje odnosima i razmenu znanja.
- Podizanje svesti o brendu Destination Germani i unapređenje profila brenda sa fokusom na održivost i ublažavanje klimatskih promena.

Fokus na digitalizaciji i održivosti
Kako bi dolazni turizam bio održiviji i konkurentniji, naša organizacija sledi strategiju koja se oslanja na tri stuba i predstavlja kombinaciju deljenja znanja sa spoljnim partnerima i prateću komunikacionu strategiju sa našom internom inicijativom za održivost. DZT pozicionira Nemačku kao održivu i inkluzivnu destinaciju na međunarodnom tržištu putovanja.

DZT je pionir kada je reč o korišćenju imerzivnih tehnologija (virtuelna, proširena i mešovita stvarnost), glasovnih asistenata i drugih konverzacijskih interfejsa i aplikacija veštačke inteligencije kao što su chatbotovi. Kako bi se osigurala vidljivost turističkih ponuda na marketinškim platformama zasnovanim na veštačkoj inteligenciji, DZT koordinira projekat otvorenih podataka nemačke turističke industrije.
GNTB ima 25 stranih predstavništava kojima upravlja iz svoje centrale u Frankfurtu.