Kompanija dm pomera granice odgovornog poslovanja: U 2022. godini donirala preko 33 miliona dinara

Brojne humane aktivnosti i akcije, kao i podrška raznim organizacijama i društvenim grupama obeležili su još jednu godinu poslovanja kompanije dm drogerie markt.

Promo

Drogerijski lanac koji važi za jednu od društveno najangažovanijih kompanija u zemlji ovu godinu završava rekordnim donacijama u ukupnom iznosu od 33,23 miliona dinara čime je nadmašena prošlogodišnja suma od 29,14 miliona dinara izdvojenih za podršku zajednici.

Nakon uspešnih finansijskih rezultata, iz kompanije dm sumiraju i svoju poslovnu filozofiju, koja je postala zaštitni znak dm drogerija.

"Verujemo da lanac dm godinama opravdava titulu jednog od najodgovornijih tržišnih subjekata, a kada takav epitet često čujete i od vaših kupaca, znate da ste odabrali pravi put. Kompanija dm proslavila je ove godine punoletstvo i ponosni smo na to što smo svaki svoj poslovni poduhvat sproveli savesno, imajući u vidu senzibilitet zajednice u kojoj poslujemo i živimo. Osećamo dužnost, ali i zadovoljstvo, da našu poziciju koristimo za izgradnju zdravijeg i srećnijeg okruženja i budemo pokretači pozitivnih promena u društvu", ističe Vesna Stojanović, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

                                                           Podrška zdravstvu kao ulaganje za bolje sutra

Najveći deo donacija kompanija dm izdvojila je za podršku zdravstvu, te je tokom 2022. u ovoj oblasti donirala sredstva u iznosu od 19,87 miliona dinara. Među tim donacijama izdvaja se 14,43 miliona dinara koje je dm uručio Ginekološko-akušerskoj klinici Narodni front. Ovim korakom znatno je unapređena neonatalna služba jednog od najvećih porodilišta u Srbiji.
Tokom novembra, u kampanji Movember, kojom se tradicionalno skreće pažnja na prevenciju i brigu o muškom zdravlju, usmereno je više od 1,74 miliona dinara zdravstvu za nabavku neophodne opreme.

                                                  Humanitarne aktivnosti u svakom poslovnom poduhvatu

U protekloj godini u akciji Humanitarni sat, prilikom svakog otvaranja novih i preuređenja postojećih drogerija, prikupljeno je više od sedam miliona dinara, koje je dm u vidu robe i prateće opreme donirao raznim zdravstvenim i obrazovnim ustanovama.
Tradicionalno, umesto ponude popusta na Crni petak, kompanija dm inicijativom Giving Friday u humanitarne svrhe odvaja pet odsto od celokupnog prometa ostvarenog tog dana. Ove godine je četiri miliona dinara namenjeno Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

                                                        Uvek vođeni idejom da žene zaista mogu sve

Kompanija dm dugi niz godina zalaže se za zdravlje, osnaživanje i integritet žene, te je kao prirodan sled došla podrška dm Ženskoj trci u organizaciji Beogradskog maratona.
Uz to, kompanija je u protekloj godini sigurnim kućama donirala robna sredstva u vrednosti od 990.000 dinara s ciljem da pruži podršku posebno osetljivim kategorijama stanovništva.

                                                                       Podrška najširoj zajednici

Brojnim donacijama obrazovnim ustanovama, više od 2,13 miliona dinara usmereno je osnovnim i srednjim školama, dok je domovima za nezbrinutu decu i centrima socijalne zaštite usmereno preko 3,19 miliona dinara. Osim toga, ostalim donacijama u ukupnoj vrednosti od 2,7 miliona dinara raznim udruženjima širom Srbije, kompanija dm pokazala je širinu svog društveno odgovornog pristupa.

                                                                           Briga o životinjama

Da vode računa o čitavoj zajednici i svima kojima je pomoć potrebna, dm drogerije iz godine u godinu pokazuju i preko pomoći usmerene na brigu o životinjama. Tako je dm ove godine azilima i udruženjima za zaštitu životinja donirao robna sredstva u iznosu od 340.000 dinara.

                                                                     Pioniri zelenog poslovanja

Odgovornost za bolju budućnost svih nas dm posebno izražava ekološkim principima u okviru svog asortimana, ali i brojnim akcijama od kojih je najpoznatija inicijativa Zasadi drvo zahvaljujući kojoj je Srbija od početka akcije 2019. godine bogatija za više od 350.000 sadnica. Pokretači najveće akcije pošumljavanja u našoj zemlji, dm drogerije i Adria Media Group zajedno s institucionalnim partnerima, svoju inicijativu nastaviće i naredne godine, tokom koje je planirana sadnja još 250.000 sadnica širom Srbije.

                                                       Pomeranje granica odgovornog poslovanja

Kao pokretač brojnih humanitarnih akcija i kampanja s dugoročnim ciljevima, drogerijski lanac dm svakodnevno doprinosi zajednici, služeći kao primer dobrog poslovanja i društveno odgovornog delovanja. Kako bi nastavili da svet čine boljim mestom za život, iz dm-a poručuju da će se i dalje truditi da motivišu i ohrabre pojedince i druge kompanije da na svaki način učestvuju u borbi za kvalitetniju budućnost svih nas i generacija koje dolaze.

Tekst: Promo