Prema Guglu, za izrazom "tihi luksuz" pretraga raste svakog dana što pokazuje njegovu ogromnu popularnost. On je postao sinonim za eleganciju koja privlači pažnju, ali ne "bode" oči.
Delom je za ovo zaslužno širenje minimalizma, ali novi trend je daleko od siromašne svedenosti. Naprotiv, "tihi luksuz" deluje veoma, veoma skupoceno.
Da bi se postigao taj utisak, odeća, obuća i svi detalji koje koristite treba da imaju određene karakteristike.
Pre svega, to je jednostavnost. Ona je vrhunska odlika stila koji preživljava svaku modu, govorio je nekada veliki kreator Valentino. Danas se ta ideja vraća na velika vrata.
Druga karakteristika "tihog luksuza" je elegancija. Ona mora da bude bezvremena, a osnovu joj daju vrhunski materijali. Oni su izdržljivi i vizuelno zavodljivi, dizajnirani tako da im vreme ne može ništa.
Treća karakteristika je precizna izrada. Kad kupujete kaput, tražite besprekoran kroj, kad isprobavate obuću, tražite kalup bez greške. Ako ste korisnik nikotinskih proizvoda i želite elektronski uređaj najnovije tehnologije koji zagreva, a ne sagoreva duvan, IQOS ILUMA će vam pružiti osećaj "tihog luksuza". Sveden, savršen dizajn, perfektna površina uređaja sa prirodnom teksturom i različitim bojama i obradom donose upravo doživljaj kakav priželjkujete.
Važna informacija: IQOS nije proizvod bez rizika, oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoletne.