Kompanija je navela da je cilj novih mera bezbednije okruženje za najmlađe, a da datum rođenja neće biti vidljiv drugim korisnicima. Kasnije će Instagram početi i da koristi podatke o godištu kako bi najmlađim korisnicima nudio edukaciju o podešavanjima i novim kontrolama privatnosti.

U slučaju da su korisnici povezali svoje Fejsbuk i Instagram profile, unošenje datuma rođenja u interne baze će se obaviti automatski. Ljudi ne mogu otvoriti profile ni na Fejsbuku ako imaju manje od 13 godina.

Takođe je najavljeno da će direktne poruke na Instagramu moći da se razmenjuju samo sa profilima koji su se međusobno zapratili.

Iako je Instagram i ranije zvanično zabranjivao registraciju korisnika mlađih od 13 godina, nije ponudio nikakve načine za proveru njihog godišta. 

Postavlja pitanje koliko će nova pravila uticati na ukupan broj korisnika, zato što Instagram nije pojasnio šta će se desiti sa već postojećim maloletnim korisnicima, s obzirom na to da su moderatori na toj društvenoj mreži već prošle godine dobili dozvolu da ukidaju profile za koje sumnjaju da su maloletnički.

Portal Digital Trends je objavio da Instagram testira nova ograničenja koja bi sprečila reklamiranje pojedinih proizvoda maloletnicima.

Instagram je sredinom tekuće godine dostigao broj od milijardu korisnika.

Izvor: Nova ekonomija