Ana Ivanović se pridružila predstavnicama Schwarzkopf Kreativne Inicijative u okviru brend kampanje „Za svaku verziju tebe“. Kao rezultat različitih i ličnih iskustava sa kosom, kao i individualnih potreba svakog tipa kose, ove izuzetne ličnosti savršeno predstavljaju neprikosnovenu ekspertizu brenda Schwarzkopf u oblasti nege kose – bez obzira da li je u pitanju boja, nega ili oblik kose sa svim svojim aspektima.

Nakon nedavnog nezaboravnog predstavljanja svojih novih globalnih brend ambasadora u Berlinu, Schwarzkopf kreće na uzbudljivo putovanje, još jednom potvrđujući svoju misiju stvaranja snažnog, svrsishodnog, globalnog i kulturno relevantnog brenda. Schwarzkopf sve to radi uz izuzetne umetnike i stvaraoce koji inspirišu i nude lična iskustva u vezi sa kosom, uz svoje neprevaziđeno iskustvo u nezi kose:

„Schwarzkopf – Za svaku verziju tebe“ ujedinjuje i slavi ovaj svetski poznat, omiljeni brend na jedan potpuno nov i uzbudljiv način. „Presrećni smo što svaka od ovih sedam jedinstvenih, legendarnih i istinski inspirativnih žena deli našu strast i posvećenost kosi i snazi koja se u njoj nalazi. Ana Ivanović, Dajan Kruger (Diane Kruger), Eli Njuman (Alli Neumann), Kolien-Ulmen Fernandez (Colien-Ulmen Fernandes), Mini Anden (Mini Anden), Nazan Eks (Nazan Eckes) i Svantje Paulina (Swantje Paulina) su izuzetne ličnosti koje su otelotvorenje značaja kose za našu individualnost na jedan veoma ličan, a ipak za sve nas nadahnjujući način. U kosi se nalazi moć, a Schwarzkopf ima za cilj da podigne svačiji potencijal kroz boju, negu i njen oblik. Kroz deljenje svojih iskustava sa kosom, one su pravi svetionici svakome od nas da učinimo isto. U Schwarzkopfu, neizmerno smo srećni što možemo da udružimo snage sa Kreativnom Inicijativom i unapredimo odnos sa potrošačima u budućnosti kako bi prihvatili svaki aspekt sopstvenog potencijala u svoj svojoj lepoti“, kaže Matju Šove (Matthieu Chauvet), korporativni potpredsednik kompanije Henkel za brend za negu kose Schwarzkopf.

Schwarzkopf Kreativni Kolektiv – upoznajte ambasadore

Ana Ivanović
Naša najbolje rangirana teniserka na svetu i preduzetnica

ana ivanovic (2).jpg
Promo 

 Anina kosa je oduvek bila dodatak njenom talentu: Negovanje kose znači održavanje njenog zaštitnog znaka. Priprema njene duge kose pre teniskog meča postala je važan ritual, dajući joj snagu i samopouzdanje.

„Život može da bude pun izazova za mene i moju kosu.
Stoga, oboje moramo da ostanemo jaki.“

Danas, Schwarzkopf ima najveći kredibilitet u oblasti kose, objedinjujući farbe za kosu, negu i oblikovanje kose pod jednim krovom. Nastavljamo da promovišemo nasleđe Schwarzkopf-a, kroz podršku globalne zajednice frizera i pravih stručnjaka, kao i kroz inovacije, na primer jedinstvenog i inovativnog HaptIQ System brenda Schwarzkopf koji jača kosu tako što stvara mikro veze unutar postojeće dlake i pomaže kosi da se regeneriše.

O Schwarzkopfu 

Schwarzkopf je brend kompanije Henkel. Sa više od 120 godina iskustva i ekspertize, on je jedan od vodećih svetskih proizvođača proizvoda za negu kose. Pet globalnih čvorišta, 90 centara za obuku i mreža od preko pola miliona frizera čine Schwarzkopf vodećim specijalizovanim brendom za negu kose. Njegove inovacije u oblasti nege, oblikovanja i bojenja kose su revolucionarne, a preko 2,1 miliona potrošača koristi Schwarzkopf proizvode svakog dana; od brendova boja za kosu kao što su Schwarzkopf Brillance ili Schwarzkopf Oleo Intense do brendova Schwarzkopf GLISS i Schwarzkopf taft. Bliskost kupcu je uvek prioritet broj jedan – sa devet milijardi digitalnih dodirnih tačaka, više od 100.000 intervjua sa potrošačima i 400 istraživanja tržišta svake godine. Schwarzkopf sa svojim proizvodima uzdiže potrošače i njihov potencijal kroz neprikosnovenu ekspertizu i omogućava im da iskažu svoje individualne priče vezane za negu kose. Sa novim komunikacijskim pristupom za 2024. godinu pod imenom ZA SVAKU VERZIJU TEBE, Schwarzkopf vas poziva da zagrebete ispod površine i razumete kako funkcioniše kosa.

Saznajte više o brendu Schwarzkopf na Instagram, YouTube i Facebook stranicama i koristeći heštegove #schwarzkopf i #hairbyschwarzkopf. 

O Henkelu

Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivi tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. U sektoru Brendovi robe široke potrošnje, kompanija drži vodeće pozicije posebno u sektorima nege kose i pranja veša i održavanja domaćinstva na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2022. godini, Henkel je zabeležio prodaju od preko 22 milijarde evra i prilagođeni operativni profit od oko 2,3 milijarde evra. Prioritetne akcije Henkela su uvrštene u nemački indeks DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkelu, a kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa specifičnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od oko 50.000 ljudi širom sveta, ujedinjenih jakom korporativnom kulturom, zajedničkim vrednostima i svrhom: „Pioneers at heart for the good of generation“. Više informacija na www.henkel.rs.